Nytt livssett

2013-08-07 @ 17:27:00
Att ändra sin livssituation kan till viss del vara svår. Jag har fått en helt ny syn på livet och blivit mycket mer hälsosam. Träning är en del av min vardag minst sex dagar i veckan och bra kost med regelbunden konsumtion har hjälpt mig till ett piggare liv. Jag har redan gått ner två kilon, vilket jag är oerhört stolt över då jag inte har varit bekväm i mig själv.
 
Men det finns ingen som kan göra det åt mig, jag måste göra det själv. Och det gör jag! Jag vill gå ner ytterliggare ett par två kilon och börja bugga en muskulös struktur på min kropp. Om det sedan gör att jag går upp ett par kilon igen, må så vara. Då är det i alla fall utav rätt anledning.
 
Jag älskar att se och känna resultat utav träningen och kosten jag håller och jag har bara börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0