24/2

2012-02-24 @ 13:46:39
Jag har en riktigt slö fredag. Gott! Min sambo är borta över helgen så jag ska ha en riktig tjejhelg. Nya nummret av SOLO trillade nyss in och den ska jag ägna kommande timmar åt.

Ensam i kväll

2012-02-18 @ 21:46:32
Min sambo gick för att spendera kvällen med en kompis så jag har en kväll för mig själv. Jag ska plocka fram min Ben & Jerry och bara slappa i soffan!

18/2

2012-02-18 @ 10:33:50
Vaknade upp av att det smattrade på rutan, det både snöar och regnar så det kommer bli så där äkligt blaskigt ute. Det är i sådana stunder som jag önskade att hundarna ville gå ut själva. Vilken tur att jag har en sambo som tog med dem ut i morse. Tack! Jag tänker hålla mig inne så mycket som det går idag och då passar det bra att städa lägenheten. Vi ska även försöka måla färdigt i köket, ska bli så skönt när det är klart. Jag har en otrolig förmåga för att skjuta upp allt som måste göras, det är nog dags att jag tar mig i kragen. Men först väntar frukost.

Spelkväll

2012-02-17 @ 23:40:14
Jag och sambon bjöd hem mina tre syskon på spelkväll. Det blev monopol och snacks. Monopol spelade jag och mina syskon nästan alltid när vi var små, det är verkligen ett evighetsspel och jättekul. Vardagsrummet är täckt av spelplan, pengar och egendommar och för en gångs skull ser det ut att gå min väg, dock kan det ändras i en handvändning. Nu har vi brutit upp för kvällen och spelet återupptas säkert i morgon.  För min del blir det sömn nu, god natt.

17/2

2012-02-17 @ 13:16:33
Nu gör jag ett nytt försök med att blogga, vi får se om det går bättre denna gång. Jag ska försöka ta mig tid att lära mig, wish me luck!

RSS 2.0