Stänga bloggen?

2013-11-30 @ 10:02:56
Jag har länge funderat på att stänga bloggen, men av någon anledning har jag låtit den vara kvar. Ifall jag skulle känna för att plocka upp bloggandet igen. Hösten har vart händelserik, men nu är det dags att fokusera frammåt och färsöka fokusera på det som är bra. På onsdag kommer en dom som kommer att påverka både min och de king migs framtid. Jag kan bara hoppas att det syns hur sjuk denna människa är.
 
Jag väntar fortfarande på snön, det ligger lite vitt puder på marken till min stora lycka. Det är lördag, och det känns som om dagen kommer bli underbar. En milstolpe har jag tagit mig förbi och nu väntar bara gott.
 
Jag har vart vaken ett par timmar, vovvarna ligger under täcket brevid sambon och sover gott. Jag äter en onyttig frukost i form av snacks och jag har inte det minsta dåligt samvete.
 
Kanske, låter jag bloggen vila ett tag till, kanske tar jag upp bloggandet, den får helt enkelt finnas kvar där så får vi se.

Det var inte igår

2013-11-06 @ 23:30:11
Om de va längesedan jag skrev ett inlägg. Ja jag tackar. Jag har dock alltid antytt, tycker jag, att jag hellre lever livet än sitter framför datorn o skriver om de. Men ska försöka knata ihop ett par inlägg ibland. 
 
Nu är jag dock så fruktansvärt trött, har jobbat kvällen och vart hemma cirka en halvtimme. De ska bli grymt skönt att sova! Godnatt alla där ute.

RSS 2.0