Även Rasta hade en dag

2013-01-20 @ 15:40:01
 
Fredagen 18/1 var Rastas dag. Han fyllde 3 den lille killen ♥

Bara ett steg till

2013-01-20 @ 14:55:44
Jag står på avsattsen till avgrunden. Oförmögen att se när mitt steg ska komma som drar bort marken under mina fötter. Kanske om en vecka, kanske idag, kanske har det redan skett.
 
En gång stod jag, med hela världen för mina fötter. En gång hade jag alla möjligheter i världen. Idag vet jag inte längre vem jag är.
 
Jag kan inte förutspå mitt nästa steg, jag kan inte ens se hur jag ska orka genom den sista delen av denna dag. Jag kan inte svara på om det är bara jag mot världen eller om någon kan gå brevid mig.
 
Att skriva i nuform, ger mig ingenting i detta läge. Jag vet inte vad nu är, vart nu är eller när nu kommer att infalla.
Jag kan bara leva för denna stund, jag ser ingen morgondag och det är inte samma sätt som att "leva för stunden", "leva i nuet".
 
Jag vet inte vart jag är och jag vet inte vart jag ska leta, för att hitta mig. . .

Mirellas dag !

2013-01-17 @ 22:20:49
 
 
Idag fyller vår lilla tjej 2 år! Det är helt otroligt att hon redan är så "stor". Hon är våran smöla hon ♥

. . .

2013-01-05 @ 22:09:48
Säg att du inte vill ha mig och du slipper se mig igen.
 
Underteknad: Full på en lördagskväll

RSS 2.0