Sjukling

2012-11-21 @ 17:02:45
Nu har jag vart "till-och-från-sjuk" i över en vecka och jag är less på det! Ena dagen bättre, nästa dag sämre. Idag är det en sämre! Fy fan. Jag får ingenting gjort alls och jag har ingen ork alls heller.

Jag får väl försöka sitta här och kurera mig så jag är frisk till helgen. Jag ska på dop och är säker på att varken jag eller alla andra vill ha en snörvlande Emelie i kyrkan!

Ett liv och en blogg

2012-11-15 @ 13:04:33
Ops! Glömde för ett tag där bort att jag faktiskt har en blogg! Men det tycks som att det finns andra viktiga saker i mitt liv för tillfället i stället för att bjuda er på snuttar av mina tankar.

Jag har till exempel bestämt mig för att plocka fram gitarren igen. Så nu när jag ändå är hemma . . . så plinkar jag lite på den!

Dock är jag så ofantligt trött så det blir inga långa stunder inte. Vem vet, kanske är jag nästa stora gitarrist!

RSS 2.0