Göra mina egna fotspår.

2012-09-21 @ 16:00:07
Det finns ett talesätt som heter "Gå i andras fotspår". Jag har inget emot andras avtryck, men jag vill verkligen göra mina egna! Att själv få välja vägen för min bana, för mina dagar.
 
Val som jag har gjort i livet har format mig till den jag är idag och åt vilket håll jag går. Val som jag gör i morgon, kan vända min bana åt ett helt annat håll. Det underbara med livet är, att vilken väg jag än väljer att gå, så kan jag när jag vill, styra min väg åt ett annat håll. Följa någon som storslaget har satt ett avtryck i mitt liv eller att välja att sätta mina egna avtryck med inspiration insupen från någon annan. Livet är ditt även om någon annan vill styra, gå ut och styr ditt eget liv ♥
 
 

Fullt hela veckan. . .

2012-09-06 @ 16:05:01
Jag har precis börjat ett vikariat på ett nytt jobb, jättespännande och underbart att få träffa så mycket människor!

Dock lämnar det inte så mycket tid över till annat. Jag har och ska jobba alla dagar denna veckan utom idag. Superkul!

RSS 2.0