Dålig lön?

2013-08-17 @ 12:27:00
Jag blev rent sagt besviken när jag fick lön sist. Visst hade jag inte jobbat hela månaden, men så dålig?! Ja, jag tänkte inte så mycket mer på det. Men igår skulle jag fylla i ersättningspapper att skicka till af och märkte att hälften utav de dagar jag jobbade i juni, och ett pass i maj, inte stod med på det lönebaserade schemat.
 
Jag fick tag på min chef som fixade det åt mig. Men kanske skulle jag litat på min instinkt om att någonting var fel. Hade det inte vart fel, hade jag fått en bra lön. Men de pengarna som saknades kommer trilla in med resten utav augustilönen!
 
Jag lever dock en vecka i förväg i sinnet just nu, trodde jag skulle få lön nu på tisdag. Liiiite fel och jag får vänta en vecka till. Men, jag har någonting gott att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0