Hemmaslappis

2013-08-17 @ 19:23:52
Jag har väldigt lätt för att bli en slappis när jag går hemma. Det tar inte många dagar innan jag går runt i samma gamla mysbyxor, väljer de toppar som ligger längst ner i byrån och sätter håret i en slarvig knut. Jag faller lätt ner i det där slappisträsket. Nu vill jag gärna tycka att jag har en ursäkt dock, det pågår en total remake på lägenheten och det styr upp damm och man blir svett och smutsig. Då ser jag ingen anledning till att ha de snygga jeansen på, den nya toppen och smink.
 
Jag hoppas bara på att när det är klart så kan jag bli "mig själv" igen. Eller är det den här jag är? Slappisen??
 
Nej, i morgon ska det återgås till bättre vanor, men då har det hunnit hända en del med lägenheten så jag behöver inte bära oömtåliga kläder. Sen har jag tyvärr haft för många vilodagar denna veckan. Så i morgon ska det bli ett rejält träningspass och inte skippa något mål mat, som jag har gjort idag. Ops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0