Min dag i korthet

2013-08-15 @ 23:35:46
Klev upp tidigare i morse än vad som var nödvändigt, men jag var tvungen att ringa ett samtal till min chef innan hon gick på möten. Tyckte i slutet på denna månad att jag fick dålig lön, inte så konstigt, för alla mina arbetstider var inte inskrivna till lönekontoret. Men det var fort gjort!
 
Vi tog med hundarna på en biltur till staden, köpte upphängning till bensintanken och tog en promenad på ett ställe som vi alltid gick när Rasta var valp och sambon bodde där.
 
Resterande av dagen har faktiskt tillbringats av nyttiga saker. Vi har dille på att ""gömma undan all skit" i lådor så att de inte ska ligga och drälla. Men nu tog vi tag i det och gick genom allt som skulle slängas. Plockade fram de som var användbart och packade ner resten i förrådet. Skönt att få kolla på allt igen! Tvätten sprang nästan ut genom dörren själv, eller inte riktigt... Men vi har tvättat. Vilken oerhörd tur ni har som får veta det! 
 
Kvällen spenderades i soffan med torsdagsmys istället för morgondagens fredasgmys eftersom sambon ska bort. Så chips, dricka och choklad satt väldigt fint! Även om jag tränar och tänker mer på min hälsa och mitt välmående (även sambon gör detta för sig) undviker vi ingenting som vi vill äta. Vansinnigt tycker jag, men det kanske är min kropp som fungerar så. Jag behöver inte undvika någonting, jag ser resultat i alla fall. Skönt.
 
Smått och gott från min dag. I morgon ska jag väl lägga mig under bilen och byta upphängning. Japp, sådant gör jag själv. Nästan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0