Äntligen!

2013-06-09 @ 20:29:12
I morgon ska jag till frisören! Jag och min moster ska dit, det är en ny frisör för både henne som mig så det ska bli spännande. Min kusin klippte sig där nyss och blev riktigt nöjd, jag hoppas även vi blir det! Jag ska inte bara klippa mig, jag ska färga också. Det blir kul med lite nytt och jag ska prova någonting jag aldrig gjort förr. Avslöjar inget, utan visar bild efteråt.
 
Det ska bli skönt att kapa ett par centimeter, men jag vet inte hur mycket jag vill ha av. Kanske fem, kanske tio centimeter. Hoppas på att få lite hjälp och tips i morgon. Jag har säkert inte klippt mig på ett år! Det brukar bli så när jag blir missnöjd. Jag tar själv till saxen och kortar lugg och ramar in lite. Men man vill ju faktiskt komma hem från frisören och vara nöjd! Eftersom jag ska färja håret också, ska jag se till att koma iväg oftare så att det ser fräsch ut.
 
Längtar efter förändring! Jag har suttit i säkert två timmar och googlat inspobilder till hur jag vill ha det. När jag äntligen hittade nästan på pricken vad jag ville ha, mailade jag de till mig själv. Har ingen skrivare, så jag drar med mig surfplattan till frisören. Smidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0