Endast för nykära?

2013-06-03 @ 10:10:01
Känner mig väääldigt seg efter gårdagens sena arbetspass. Jobbade 8-22.30 igår, plus cirkus en halvtimmes körning hem. Inte heller kunde jag lägga mig direkt ite. Satt uppe en timme kanske för att varva ner innan jag la mig hos finaste sambon. Han brukar vänta på mig tills jag kommer hem men han skulle upp idag och jobba förmiddag.
 
Jag talade om för en att sambon och jag brukar vänta på varandra om den ena jobbar sent. Hon tyckte det var märkligt och att det är sådant man gör när man är nykär. Vi har vart tillsammans över tre och ett halvt år. Självklart går man och lägger sig om man är jättetrött, men sambon brukar somna på soffan när han väntar på mig haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0