Samsung

2013-06-01 @ 21:44:00
Jag har inte riktigt vart en Samsungfantast, jag har haft HTC de senaste två åren. Men då min telefon krånglat ett bra tag, blev det att skaffa nytt. Jag har velat fram och tillbaka, me det blev Samsung Galaxy s4. Den hämtade jag ut i torsdags. Den har jag inte använt än... De hade glömt att skicka med ett microsimkort! Jaja, jag ringde och de skulle komma på måndag.
 
Hämtade även ut min surfplatta samtidigt, en Samsung Tab 2 7 tum. Efter halva dagen med endast surfande via hemnätet, fick jag sms på den om att jag har använt upp min surftid! Då blev de ett till samtal till operatören. Han jag pratade med tyckte det var väldigt konstigt, så han la till en gig att surfa för gratis i en månad (utöver tre gig) kostnadsfritt. Det tycker jag hör till, för det är inte mitt fel direkt.
 
Jag har telia, och haft kontakt tre gånger med dem på en vecka. Jag kunde inte vart nöjdare såhär i efterhand (förutom om de inte krånglat alls!) för telia har världens trevligaste support!
 
 
 
 
Jag längtar till att få prova alla coola finesser till veckan!
 
 
 
 
Plattan används i alla fall relativt flitigt. Så smidig, så lätt!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0