Äntligen hemma

2013-10-02 @ 23:10:00
Nu har jag äntligen landat i sängen. Senaste timmarna har jag bara blivit mer och mer trött. Sen tar de ungeför en halvtimme att köra hem. Jag hatar verkligen att köra bil trött. Inte blev de bättre heller av att jag hamnar bakom en bilist som varken vet in eller ut. SUCK! En del hör verkligen inte hemma i trafiken.
 
Jag tog mig iallafall hem helskinnad,  fast med världens huvudvärk. Å ibland vill man bara klaga på allt och alla och jag känner precis så nu! Så varför inte fortsätta och få det överstökat? Jag stör mig på folk som beter aig illa mot någon som försöker hjälpa till, jag stör mig på folk som verkligen borde byta yrke. Visst, de kanske inte är lätt, men gör de bästa av situationen! 
 
Jag har en himla massa fler åsikter men de skippar vi! Jag hoppas att det bara är tröttheten och huvudvärken som tar ut sin rätt. De märks i morgon! Nu ska jag sova men först ska jag inte glömma bort att ställa klockan! Godnatt alla där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0