Godmorgon!

2013-10-02 @ 09:15:48
Nu har jag och vivvarna precis kommit in från en promenad. Faktiskt väldigt skönt att komma upp i tid för en gångs skull! Nu är det ju för att jag ska jobba, men känns ändå skönt. Tycker att man får ut mer av dagen. Nu väntar två otåliga chis på sin frukost haha, och jag ska väl äta jag med. Fixa mat till jobbet, man är alltid hungrig när man jobbar kväll! Vilket jag gör tre dagar i rad nu. Det bästa av allt är i alla fall att jag inte jobbar morgon direkt efter ett kvällapass. Jag är verkligen ingen morgonmänniska och speciellt inte om jag har fått för lite sömn hehe.
 
Igår skulle jag ha fyllt i tatueringen, men det blev framskjutet till nästa vecka. Ska bli väldigt skönt att få den klar! Längtar! Längtar även till att få göra de andra som är planerade, men det får vänta ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0