Känner mig som 70+

2013-10-22 @ 18:49:28
Idag hade jag sovmorgon, men vaknade skittrött rent ut sagt! Fy! Det spöregnade dessutom ute och mina skor och gummistövlar är trasiga. Jippi! Men väl ute trots regn o blåst, var de en riktigt härlig promenad. Fick åka bil till stan med en kompis, så vi passade på att ta en fika innan jag knallade till communicare.
 
Mötte upp kompisen efteråt för fler äventyr! Skönt att göra något annat ibland än att bara åka raka vägen dit man ska. Jag var fortfarande i stan när sambon slutade jobba, så jag åkte bil hem också! Lyx haha. Dock har jag vart så trött hela dagen, nu skulle jag kunna somna i soffan. NU! Klockan är inte ens sju. Jaja, så kan de väl vara ibland. Vi åt en supergod middag (min mat såklart, alltid god) och jag skippade buggen idag eftersom jag är så trött. Jag får ta igen det i morgon!
 
Nu ska jag gotta mig med choklad framför tvn. Slöa och förhoppningsvis somna tidigt! Känner mig som 70+ hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0