Kyligt inne

2013-10-01 @ 14:02:03
Usch, jag vet att jag säger att jag ser fram emot snön och vintern. Att jag tycker om hösten och tycker att det är mysigt, men jag hatar att frysa! Jag sover med en filt över täcket i stort sett varje natt och får börja dagen med långa för varma duschar innan jag orkar fungera på dagarna. Hatar verkligen att frysa!
 
Dock känns det verkligen för tidigt för att sätta på värmen i lägenheten för i övrigt har vi en väldigt varm lägenhet. Men man blir ju van en viss värme så inte så konstigt att jag fryser. Haha känner mig så gammal nu när jag pratar om att sätta på värmen i lägenheten. Lite lillgammal kanske?
 
Jaja, vi tog i alla fall en långpromenad i morse så vi blev varma både jag och hundarna. Jag fick dem att jobba lite, de fokuserade verkligen på att göra som jag ville. Inte för att de inte brukar, men lite extra träning är aldrig fel! Nu sover de gott tätt, tätt emot varsitt ben. Känns nästan lite elakt att jag ska resa på mig för att hämta en tröja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0