Lördag

2013-10-12 @ 18:27:13
Ytterligare en lördag nästan till ända. Idag har jag helt ärligt BARA slappat! Är lite trött för jag har sovit halvtaskigt två nätter i rad, men de blir nog bättre. Sambon har killkompisar här över helgen, så här kryllar av killar! De flesta av hans kompisar är riktigt trevliga! Man kan inte gilla alla och han har faktiskt kompisar som jag har svårt för och som jag faktiskt inte alls tycker om. Men de är väl lika från hans håll. Vad gör de, så länge man kan vara hövlig så.
 
En av sambons kompisar han också en liten hund, den enda hund som Mirella älskar (förutom Rasta självklart). De är otroligt fina kompisar och Mirella blir glad varje gång hon träffar henne. Annars är hon ju rädd för i stort sätt all hundar. Stora som små.
 
Kvällen lär bli superlugn, skönt faktiskt! Det är ju ändå lördag och killen o jag ska iväg de två helger som kommer. Så en lugn hemmahelg är inte fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0