Ruskig höstdag!

2013-10-17 @ 22:59:05
Det har vart blött och regnat heela dagen. Mina nya skor läcker in vatten och gummistövlarna är trasiga. Vilken perfekt dag! Inte. Det blev en otroligt seg dag, jag har iallafall gjort det jag skulle. Undrar om jag förbereda mig mer inför träningsintervjun i morgon. Det återstår att se. Jag bestämde mig faktiskt för att åka en timme tidigare till stan, eftersom de håller på med vägarbeten så vill jag inte komma linspringandes fem minuter innan det är min tur.
 
Men jag är väl van att vänta så vad gör det. I morgon ska sambon och jag på äventyr. VI ska åka bort över helgen och rå om varandra! Det ska bli väldigt mysigt. Vi firar fyra år på lördag och hittills har alla årsdagar tidigare inte kunnat bli firade. Så nu såg vi till att ha det ordnat tidigt. Längtar tills i morgon kväll!
 
Nu ska jag göra som de flesta och gå och sova. Hoppas de slutar regna under natten, snöade faktiskt lite också (!), och att det är frost och lite kyligare i morgon. Det är så fint så min dag skulle inte kunna börja bättre. Och där drömmer jag mig bort igen! Bäst att sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0