Självförtroendeboost

2013-10-18 @ 14:58:03
Jag är så nöjd med min dags prestation! Jag lyckades kanon på träningsintervjun och fick bara massa positiv kritik. Wow, det känns superbra! Speciellt när man inte tror så mycket på sig själv. Nu vet jag hur jag skulle lägga upp och planera inför en riktig intervju och hur jag ska utveckla vissa svar. Det där var en riktig boost!
 
Jag var på plats ungefär en timme innan det skulle vara min tur, men jag fick börja ha min intervju en halvtimme tidigare. Jag älskar när saker sker snabbt och man får ett överraskande besked om att "NU kör vi"! Det sparar såå mycket nervositet och möjlighet till att man ska låta som en maskin som läser från papper. Jag lyckades få med mycket av min personlighet och visa att jag har klara mål med det "arbete" jag sökt.
 
Nu har jag precis kommit hem, pussat på vovvarna och sen ätit choklad. Nu ska jag slappa en stund, sen packa inför min och sambons weekend borta. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0