Underskatta inte en god natts sömn!

2013-10-03 @ 23:31:10
Åh vad det är skönt att få landa i sängen efter att ha jobbat kväll.  De där sista femton minuterna innan man slutar då man bara väntar på att tiden ska gå haha! Älskar mitt jobb, men jag har en bit hem så att få dimpa net i sängen är superskönt. 
 
Idag var jag i alla fall hemma fortare än igår, så trodde jag aldrig att jag skulle komma fram. De på grund utav massa sniglar i trafiken. Jag kan förstå om man vill hålla en lägre hastighet, men håll dig då till den. Växla inte tjugo - trettio km/h hela tiden.
 
Jaja, nu känner jag mig riktigt trött så det ska bli skönt att sova. I morgon har jag sovmorgon och den ser jag fram emot. Jag värderar min sömn högt haha! De blir väk så när man äntligen har en period av bra sömn efter år av dålig. Hoppas ni får sova lika bra som jag vet att jag kommer att göra! Det vill säga om jag kan få sambon att sluta snarka haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0