27e September

2013-09-27 @ 13:15:26
Dagarna går så sjukt fort! Snart är det Oktober och vinter närmar sig med stormsteg! Inte mig emot dock. Jag gillar alla årstiderna. Tycker det är så mysigt att sitta inne med en filt och bra bok, hundarna i knäet och titta ut och se löven yra omkring. Eller en höstpromenad och få se alla härliga färger. Mysigt.
 
Idag ska jag dona lite hemma, finns alltid någonting att göra, som tvätta eller damsuga. Inte det roligaste jag vet, men trivs när det är gjort. Känner också att jag vill börja träna igen, har ju vart sjuk över en vecka nu, men jag ska vänta ett par dagar till!
 
I kväll ska vi vara barnvakt till killens brors och hans sambos barn. Kommer bli en riktig myskväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0