And on it goes...

2014-08-06 @ 18:46:29
Så mycket har hänt i mitt liv. Jag har försökt att vara alla till lags, vilket resulterade i att jag bröt ihop totalt. Jag fick ta avstånd från allt och alla. Men jag tog mig ur det och nu har svart hela sommaren gått! Sjukt!
 
I morgon gör jag mitt sista arbetspass på den plats jag har jobbat som vikarie på i sex år. SEX ÅR! Det är helsjukt, fattar inte hur länge jag skulle ha behövt jobba för att bli fast anställd. Sjukt. Men nu ser vi framåt, allt har gått grymt fort! Vi är mitt i en flytt till Norge, sambon flyttade förra veckan och jag flyttar nästa helg. Både han och jag har fått jobb, vi har en ny bostad, en till bil och ett nytt boende till katterna.
 
Hittills har mycket krånglat, ja i stort sett allt och nu måste jag packa, städa och få lägenheten såld till nästa helg. Gaaah! Men det ska gå. Jag har precis köpt en burk färg och ska städa ur hela hallen, dra bort tapet, spackla och måla. Tanken är att det ska vara klart på fredag och jag jobbar hela dagen i morgon också. Men skam den som ger sig!
 
Jag är så sjukt taggad inför allt nytt, det ska bli grymt roligt! Nej, nu ska jag sätta igång med hallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0