Den som väntar...

2014-01-10 @ 22:39:00
I flera år har jag drömt, hoppats och längtat. Förra månaden bestämde jag mig för att ta tag i det. För två veckor sedan tog jag mod till mig. I morgon, ska jag göra någonting, möta någon som kan komma att få mig att tycka så mycket bättre om mig själv. Om allt går som det ska!
 
Jag har vart väldigt sparsam med vad jag ska göra, det är endast en handfull människor som är medvetna om vad jag ska göra i morgon. Det beror mycket på att jag inte än vet helt hundra att det kommer att bli av. Mycket spelar in och ska ordnas innan. Men när det är gjort och om det blir som jag vill, kommer jag att dela med mig av min väg, min "lilla resa". Jag vill bara få alla svaren nu på en gång så att det kan hända idag, helst nu! Men, den som väntar på något gott, ja den väntar ju aldrig för länge.
 
Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0