En lång lördag

2014-01-11 @ 23:19:54
Oj! Jag är helt utmattad! Inte nog med att jag inte sover ordentligt på nätterna,  klev vi upp tidigt idag (4.45) för en tur fram och tillbaka till Göteborg. Vi åkte 6.20 och var hemma ca 17. Sambon fick köra nästan hela vägen med tanke på att jag är som en zombie på dagarna.
 
I gbg var jag på ett möte, kanske avslöjar så småningom om vad, men jag tycker att resultatet av mötet verkar bli kanonbra! 
 
Väl hemma tog vi med hundarna och syrran hem, där vi i stort sett satt i soffan hela kvällen. Väldigt trötta allihop, vi fick oss i alla fall en promenad i snö. Vackert! 
 
Nu är det dock dags att sova. Drt ska bli grymt skönt! Godnatt alla där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0