Förväntansfull!

2014-01-10 @ 19:45:44
Jag kan inte nog uttrycka hur mycket förväntan jag har inför detta året! På måndag ska jag börja en kortare utbildning, eller jag ska prova på den och se om det känns intressant. Det kan ju ge mig en ny erfarenhet.
 
Jag har en så underbar sambo, för honom skulle jag göra allt! Men det som nästan är viktigast, jag är så otroligt stolt och nöjd med och över mig själv. På ett sätt som jag inte har vart på länge, mitt självförtroende är större än någonsin och jag har en nyfikenhet och utvecklingslust som jag aldrig trodde jag skulle kunna ha!
 
Och inte nog med det, jag har har även en GRYMT bra hårdag! Färgade håret igår, ändrade benan lite och lite styling på det. Kan inte bli mycket bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0