Kan Inte

2015-01-25 @ 23:13:00
Idag kom den igen, känslan av att vara värdelös, känslan av att vara misslyckad, känslan av att jag inte kan. Hur det sköljde över mig som en våg och fick mig att må så dåligt så fort är enormt jobbigt. Jag har kämpat så otroligt mycket med mig själv sedan jag gick in i väggen i juni förra året.
 
Jag har äntligen börjat känna att jag kan slappna av och vara bekväm med mig själv på ett sätt som jag inte har kunnat på så länge. Idag har varit en jättehärlig dag. Jag och sambon var båda lediga, vi har gjort allt idag tillsammans. Frukost, promenader med hundarna i snön, skrattat, kramats och haft det väldigt bra. Det gör mig ännu mer ledsen över att jag fick dessa känslorna under kvällen. Kan de inte bara hålla sig undan! Jag vet inte hur jag ska göra för att motverka dem, för att vända dåligt till bra.
 
Just nu känns allt bara hopplöst och alla drömmar som jag haft och pratat om känns omöjliga. För jag kan ju inte, jag är inte bra nog...
 
Jag tror att jag ska försöka sova, kanske kan det hjälpa och kanske har vågen av känslor försvunnit tills i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0