En vecka i Norge

2014-08-24 @ 20:57:09
Nu har jag bott i Norge en vecka. En vecka! Tiden går så sjukt fort! Lägenheten är superfin och att dela den med min sambo och en killkompis till honom har hittils inte varit något problem. Vilket jag inte heller tror att det kommer att bli!
 
Jag har jobbat tre dagar på Kiwi och jag lär mig mer och mer för varje dag, det massa koder och regler och sådant som hör nya jobb till. Samtidigt är det det norska språket, jag förstår en hel del, men långt ifrån allt! Jag tror att jag kommer att lära mig fort, har riktigt trevliga kollegor som får svara på mina alla frågor haha!
 
Nu sitter jag och slötittar på tv, har varit sjukt bakis hela dagen! Ändå blev det inte mycket drick igår, usch. Mår bra nu men är lite uttråkad, han vi bor med jobbar och min pojkvän sover då han börjar 5 (!) i morgon bitti. Själv är jag ledig i morgon också.
Jag väntar också på att brödet i ugnen ska bli klart, provat något nytt reccept, men som vanligt bytt ut saker, tror det kommer bli kanon!
 
Nej, nu ska jag titta hur det ser ut i ugnen, äta mer godis och bara slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0