Tidsoptimist!

2014-08-06 @ 21:28:42
Jag skulle ibland kalla mig själv för lat, men mest av allt skulle jag kalla mig för tidsoptimist! Jag tror alltid att jag ska hinna med så mycket på så lite tid. Jag tror alltid att jag ska hinna till bussen (har missat den kanske 3 gånger totalt), men jag får nästan alltid springa till den!
 
Idag trodde jag att jag skulle hunnit måla hallen. Ha! Jag var hemma ca 18.30, han städa ur den och åka till mamma med hundmat, äta och maskera det som inte ska målas och klockan är snart halt tio. Jag behöver både spackla och måla minst en gång. Detta blir inte färdigt idag!
 
Men, jag har åtminstonde någonting att se fram emot de kommande, antagligen, två dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0