12e april

2012-04-12 @ 13:39:32
Det känns som om dagarna bara rinner iväg. Allting står så stilla och det händer ingenting. Hur ska jag få motivation till saker när den ena dagen är den andra lik. Jag känner mig ideélös och vet inte alls hur jag ska vända på soppan. Jag jobbade igår och vet inte när jag kommer att jobba igen, att inte veta och ha kontroll har alltid varit en nackdel för mig. Självklart jobbar jag på att ändra på det.

Söker jobb, sysselsätter mig med bilen, hundarna och sambon. Men någonstans går jag och väntar på att saker ska hända av sig självt. Vilket de inte gör! Jag har börjat ta tag i vissa delar men kan inte styra resultatet i förväg. Kan någon ge mig lite motivation tack!

Inte vet jag hur mitt schema för jobb i sommar kommer se ut, det håller på att ändras än hit, än dit. Vi har inte hört någonting om lägenhet. Allt står bara stilla och då kan jag inte motivera mig själv. Jag ska ändå försöka, ett träningspass en duch och teoriplugg. Jag har i nuläget svårt att se att jag har motivation till det endast. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0