19e april

2012-04-19 @ 11:33:10
Ny dag, nya förutsättningar. Dagen är redag bättre än vad jag trodde den skulle bli igår! Känner mig mycket positiv! Jag har kollat vad jag får i lön och det är mer än vad jag räknade med! Jag har gjort lite ärenden som också fick bra resultat. Jag pluggar mer körkortsteori och det känns som det går kanon. Sedan kanske jag har hittat en bra utbildning jag vill gå. Helt plötsligt känns allt jäkligt bra. Men jag antar att alla har väl sina dagar. Sen har jag mina anledningar till varför jag inte är på topp.

Jag ska fortsätta dagen med mer plugg då och då. Jag tänkte även städa, men först blir de frukost. Man blir tydligen inte mätt på varm oboj och en chokladbit hmm. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0