1a april

2012-04-01 @ 22:17:16
Vilken värdelös match! Första perioden var bra men sen gick det bara nedför. Det är sällan som jag blir så besviken efter en match som jag blev idag och det började redan i andra perioden. När halva den hade gått var jag säker på att det inte skulle bli vinst. Färjestad har nu bara en chans på sig för att rädda detta. Antingen åker vi ut på tisdag, efter en av de två andra matcherna eller så tar vi tre raka. Tyvärr tror jag inte på det sista alternativet.

Det tog ett bra tag för mig att släppa besvikelsen efter matchen. Men efter ett träningspass för mig och en promenad med positiv förstärkningsträning med båda hundarna känner jag mig mycket bättre! Och trött. Det ska bli skönt att sova om en stund. I morgon bitti blir nästa träningspass, vi blev ju sjuka strax efter att vi drog igång med vår träning och har inte tränat på två veckor. Skönt att komma igång igen!

Nu ska jag knäppa på tv:n och slappa lite en stund innan det blir sova. Hundarna har överskottsenergi så de bjuder på gratis underhållning. Igår var det ett år sedan vi hämtade vår lilla tjej ♥





Kommentarer
Postat av: EMMAS!

naw söt :D

sv: aa fast han är en blandras så han är större än en vanlig chihuahua :)

2012-04-22 @ 12:05:07
URL: http://eemma.se
Postat av: Emelie

Sv: Han var jättefin :)

2012-04-22 @ 14:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0