3e april

2012-04-03 @ 13:25:22
Det gäller att man inte låter sig luras utav det fina vädret nu. Det är jättefint och soligt ute men det är bara två plus! Jag är bra på att klä mig efter hur det ser ut att vara och så kommer man ut och det är ruskigt kallt. Det är inte heller bara att vända när man väl har fått med vovvarna ut. Men idag tog jag mig sovmorgon och sambon var ute med dem. Jag har känt mig så trött den sista veckan och jag förstår inte varför. Hoppas att det komer ändras när jag hållt igång med träningen ett tag.

Morgonens pass är åtminstonde över och vi har klippt alla djurens klor. Det är inte att leke med det, har lärt mig att ha tålamod genom det.





Detta är våra kissar. Syskon är det, en hane (till vänster) och en hona (till höger).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0