April, april

2012-04-01 @ 11:54:09
Det är 1a april idag och det börjar verkligen närma sig sommar nu. Men med vårat Sverigeväder ska det ju komma mer snö. Det var ett par minus när jag var ute med hundarna vid nio idag. Man slutar att bli förvånad nu för tiden. För två år sedan när jag sov hos min sambo, innan vi var sambo, så var jag ut med hunden klockan fem på morgonen. Han var valp då, så det blev ett par promenader om dagen! I vilket fall, när jag kom in igen sa jag till sambon att det snöade ute och han trodde att jag skojade. Det var första april då.

Idag är det match igen. Dags att börja spela slutspelsmatch igen nu Färjestad. Det såg bra ut mot HV så nu gäller det att plocka upp oss igen. Vi har bara råd att förlora en match till, dags att börja visa att ni är Svenska Mästarna. Men hur det än går, kommer ni alltid att vara mina Mästare. I vått och torrt va haha! Det är tidig match idag, klockan tre, så jag ska snart göra mig ordning för att åka.

Sitter och letar däck till bilen och jag vill ju helst ha däck med bred vit sida. Så snyggt! Det har blivit mycket bilprat i de senaste inläggen och det ska bli ruskigt kul att få ordning på bilen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0