Fredagsmys

2012-04-20 @ 20:39:29
Äntligen får jag spendera en kväll med min sambo när vi båda är pigga nog. Denna vecka har jag varit själv hemma på dagarna och varit borta på kvällarna. Så bara att veta att det är fredag och att helgen kommer, känns riktigt bra.

Tittade nyss på första och andra avsnittet av Falling skies och ska följa upp med ett avsnitt Suburgatory. Falling skies var bättre än förväntat, Suburgatory är störtskön! Rekomenderar den. Väntar även på att Awkward säsong två ska börja snart.

Nu sitter jag i soffan och tittar på när snön långsamt dalar ner och tycker det är jättemysigt! På mattan avslutande hundarna nyss sitt bus och nu ska jag fortsätta fredagsmysen med älskade sambo. Jag hoppas alla har en bra fredag.











Någon där ute som är bra på bloggdesign, jag tar gärna emot hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0