Kvällsmys

2012-04-22 @ 20:52:35
Tacka vet jag för huvudvärkstabletter. Dock tog det en timme för eländet att ge med sig. Nu ska jag varva ner, se ett avsnitt av Game of Thrones, äta en kiwi eller två och sedan blir det sova. Min dåliga sömn från fredagsnatten har visat sig idag så jag är ganska trött. Vill vara ordentligt laddad inför morgondagen. Mitt hemliga projekt börjar då! En vecka senare än vad det skulle gjort. Är tyvärr sjuktider för många. Jag är riktigt taggad, men ska försöka hålla det hemligt ett tag till så får vi se efter vägen.

Jag ska även bli fotograferad i morgon, o no inget fancy inte! Ska ta ett foto till jobbleggitimationet. Från och med höst så ska det vara sådana. Jag fastnar inte på kort men ska göra mitt bästa för att inte springa ifrån det. Njut av kvällen, i morgon är det åter måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0