Systemkamera

2012-04-22 @ 11:45:01
Jag har länge suktat efter en systemkamera men inte kommit längre än så. Efter lite tips visste jag att det skulle bli en Canon och vilken. Men sen gick det ett, två år och det har naturligtvis kommit ut nyare. Jag har bestämt mig att köpa en i sommar och troligtvis blir det en Canon EOS 600D. Jag längtar till alla fina bilder jag kan ta!

Just nu har jag en kompakt Nikon som jag inte är nöjd med. Inte kan jag photoshopa heller. Jaja, man tager vad man haver, eller.





Jag är inte så teknisk av mig, därav tar det längre tid att få ordning på bloggen. Men jag jobbar på det! Vill ju helst göra det själv för då man lär sig.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

om du laddar upp bilden och sen klickar du på den så ser du där uppe i webbläsaren:)

2012-04-22 @ 12:03:21
URL: http://eemma.se
Postat av: Emelie

Sv: Tack så mycket! :)

2012-04-22 @ 14:45:00
Postat av: johanna

Hej Emelie!:) vad kul att du gillar den!:)

Det är ju bara att göra din egen header, ladda upp den på bloggen och sedan byta ut koden i stilmallen till din kod:) Eller vill du ha samma header fast med andra bilder?

2012-04-22 @ 15:33:18
URL: http://jonssonjohannas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Svar Johanna: Den är superfin! :) jag skulle gärna vilja ha stilmallen kvar och bara byta till mina bilder utan text. Men det vet jag inte hur man gör tyvärr.

2012-04-22 @ 15:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0