Vinterland

2012-04-21 @ 13:40:28
I natt har jag sovit fyra och en halv timme. Jag kan ändå inte påstå att jag är speciellt trött. Men varför vaknar jag klockan åtta när jag inte somnar förrän halv fyra! Hela veckan har jag sovit gräsligt dåligt. Hoppas att det går över. Backen var täckt av snö när jag vaknade, hundarna var lite nyfikna när vi kom ut. Det var ju ett tag sedan det var snö.





Hemma hos mamma i början på vintern.




Inte för att jag har problem med snö, faktum är att jag tycker det var för dåligt av det i vinter. Detta är en bild från Travbanan i Karlstad under invigningen av Svenska Rallyt 2012. Det är ett till år i raden som rallyfunktionär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0