10e Juli

2012-07-10 @ 17:25:06
Blogg.se har gjort om bloggsidan, vi får väl se men de ska väl inte ta så lång tid att lära sig!
 
Jag kan nästan påstå att jag är frisk nu. Förkyld fortfarande men de är väl inte att vara sjuk. Känns som att var och varannan är förkyld jämt men men. I morgon är det jobb igen! Ska bli skönt att få ordning på vardagen men jag känner mig så stressad. Jag fyller år på torsdag och i morgon jobbar jag dygn. Så det blir inget storbak utan mest köpt fika! Men det ska ju städas också!
 
Projektet med min bil och börjat nu ordentligt också! Så underbart och det ska bli så otroligt kul att meka med bilen. Jag ligger gärna på backen och är inte rädd för att bli skitig under mina oftast omålade naglar. Jag ska fota "resan" så får vi se. Det dyker nog upp en och annan bild här så småningom. Längtar till på fredag då vi ska dra igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0