4e juli

2012-07-04 @ 12:13:06
Idag är det syrrans födelsedag! Det är även min kompis födelsedag, hon är tyvärr inte hemma för att firas. Jag hoppas att jag känner mig lite bättre sen så att det får plats en bit tårta i magen. Jag som är en sådan gottegris, speciellt till bakverk, vill ju inte gå miste om det! Det är i och för sig bara åtta dagar kvar tills jag själv fyller åt. Men det är en annan sak.

Jag mår inte helt bra idag heller, jättehängig och hostig. Usch! Hoppas att det snart ger med sig. Det är ju för övrigt USA:s nationaldag idag också, men det är ingenting som jag lägger stor vikt på. Ungefär lika mycket som Sveriges som är morfars födelsedag.

Min sambo frågar hela tiden vad jag önskar mig, men inte förrän nu har jag skymtat lite roliga saker! Jag vill ha den nya trådlösa plattången som är gasdriven från BaByliss, ett stativ till min Canon. Sedan är skönhetsprodukter och smink aldrig helt fel, men det vågar jag inte låta någon annan köpa åt mig!

Tappade för övrigt datorn i golvet idag (!) men den fungerar som vanligt tur nog. Kanske borde jag föra över allt av värde, bilder, musik, dokument mm, till sambos externa hårddisk. Kan vara att fundera på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0