Juli

2012-07-01 @ 22:14:55
Helgen, eller ja dygnet, i Höljes blev både blött och varmt. Vi hade en riktigt bra helg bland folkmassan. Första dagen regnade det och vi blev ruskigt blöta. Jag och sambon och bror gick från banan tillbaka till husvagnen, det tog inte så lång tid innan resten kom tillbaka heller. Vi satt i förtältet och spelade kort, umgicks och drack. Det tittade in en norrman som blev befarad över att ingen av killarna som var där då ville ha öl haha. Vi åt god mat, grillat, och på kvällen spelade Top Cats. De spelade bara i en timme, otroligt dåligt måste jag säga!

Andra dagen var det bra väder, det gick att gå i kortbyxor och linne. Gött som bara den! Vi satt ute under solen och käkade, spelade fotboll och slappade. Det var jättefint väder när jag och sambon åkte hem på kvällen. Vi åkte en dag tidigare hem på grund utav jobb. Men ett dygn är bättre än inget!



Det var mest sambon som körde i helgen. Men jag körde halva vägen dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0