Sjuk

2012-07-03 @ 15:44:55
Jag skulle egentligen ha jobbat eftermiddag idag, men jag har fått feber. Jag sov till typ tolv och kände mig jätte hängig när jag klev upp, efter promenaden med hundarna mådde jag ännu sämre. Det känns så surt med tanke på att jag har tre jobbdagar och sedan är jag ledig helgen. Nu har jag fått sjukanmäla mig och ligger på soffan. Jag orkar inte göra någonting så tvn är avstängd. Mitt huvud känns jättetungt!

Sen så skulle jag åka förbi hos min syster på torsdag efter jobbet och fira henne i efterskott, hon fyller i morgon. Jag hoppas detta inte blir så långvarigt, jag hatar att bara gå hemma och eftersom jag gillar mitt jobb känns det ännu mer surt. Jaja, jag ska kurera mig och förhoppningsvis är jag snart på benen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0