13e juni

2012-06-13 @ 12:30:46
Det är inte sant vad lite förkylning kan få en att bli seg! Huvudet har känts så tungt i snart en vecka, kan de inte ge sig snart. Jag har inte varit det minsta rolig att ha omkring sig, men jag har gjort det bästa av det.

Men vissa bedrifter är jag speciellt stolt över denna vecka. Jag har svårt för att tro på mig själv och detta som jag åstadkommit har gett mig mer skinn på näsan än jag kunnat ana. Jag har kämpat som en gris, jag har verkligen velat och jag har klarat det! Det är en enorm bedrift som jag är stolt över (nämner ännu inte vad det gäller!). Det har fått mig att inse att jag klarar utav så mycket mer än vad jag har trott. Nu är det bara ett steg kvar, ett steg som jag till hundra procent vet, att jag kommer att klara utav!

Så ha lite tro på er själva, alla kan vi så mycket mer än vad vi vet om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0