7e juni

2012-06-07 @ 21:30:13
Nu har jag gjort sista arbetspasset innan jag är lite ledig. Är ledig lite mer än en vecka och det ska bli skönt. Jag har så mycket att ta itu med nu så ledigheten behövs. Men jag tror att jag snart längtar tillbaka till jobbet!

I morgon tar min kusin studenten, på lördag ska vi på tvåårskalas och på söndag ska vi åter fira min kusin och min morfar som fyllde år igår.

Jag minns det som igår, den där dagen när jag och moster släppte av kusin på skolan. På internatet. Det har verkligen gått tre år! Helt otroligt. Naturligtvis kommer min Canon EOS 550D följa med mig i helgen. Den kommer jag få så mycket glädje utav. Jag hoppas självklart på sol, men i alla fall på en fantastisk dag. Till alla ni som tar studenten i morgon! Grattis älskade kusin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0