21e mars

2012-03-21 @ 09:22:38
Självklart är det för bra för att vara sant. Magsjukan! Usch vad jag har kännt mig snuskig ett par dagar nu. Orkade inte resa mig ur sängen på nästan hela dagen i måndags. Idag mår jag mycket bättre! Bäst att det håller i sig för i morgon ska jag jobba och vi ska på lägenhetsvisning innan söndag också! Så kul! Det börjar hända saker igen.

Tyvärr åt det sämmre också, vi har en väldigt otrevlig granne och min sambo fick även han ta del av en stor portion av det i söndags. Svin! Jaja, det händer i alla fall saker när vi gör något åt det. Fult att tala om att det är vi som är problemet, men sedan inte ens kuna tala om vad vi har gjort, för det vet personen tydligen inte.

Idag ska jag sitta på soffan heeela dagen! Jag skippar både bugg och hockey ikväll. Kanske att vi köper hem matchen, vinner vi idag (självklart) så är vi vidare till semin och HV71 får ta tidig sommar. Vore inte helt fel! Go Färjestad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0