8e mars

2012-03-08 @ 11:43:42
Jag har spenderat hela morgonen och förmiddagen till att leta lägenheter! Någonstans måste det finnas någon som passar våra behov. Det är så frustrerande när man tror att man har hittat den perfekta lägenheten och så rycks den ur handen på en. Trisst.

Men det är långt kvar till sommaren, jag menar, det snöar ju igen! Som grannen sa så har det kommet ungefär en decimeter. Det är ändå bara i början av mars så jag tycker det är helt okej. Jag gillar snön, det är bara blasket som följelse som är det jobbiga. Hanhunden tyckte det var roligt med snö, han fick ryck och skulle bara busa, tiken som är en liten mes tyckte inte alls om den haha. Hon brukar vänta tills man har gått i snön så kliver hon bakom i fotspåren! Hon är inte dum hon.

Jag ska ta en paus från lägenhetsletandet och börja vika en del kläder från berget med rentvätt. Blir lite enklare att hitta vad man letar efter om kläderna ligger på sin plats. I eftermiddag blir det möte med jobbet. Det ska bli en del ändringar för oss vikarier inom vården och det ska bli spännande att se vad det inebär för min del. Älskar mitt jobb och vill inget hellre än att få jobba kvar där. Men som det sägs, "den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge". Jag hoppas att det stämmer, för just nu är det en väldig massa väntan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0