1a maj!

2012-05-01 @ 11:42:18
Bloggen har fått stå lite still ett tag, jag har haft en del att stå i! Mamma och sambon fyllde år i helgen (fredag och söndag), så det har varit kalas. Igår jobbade jag 11.30 - 22.30 och eftersom jag bor ett par mil bort han klockan bli strax över halv tolv innan jag kom hem.

Idag njuter jag av det fina vädret, riktigt härlig början på maj! Men jag såg på vädret i telefonen att de ska bli snö på fredag och lördag (!) nej tack! Om det ska bli 15-20 grader under veckan så är de inte läge för snö sen. Förhoppningsvis inget som stannar, men vi är ju ändå i Sverige så det är ju inget konstigt.

Jag hoppas ni kommer ihåg att deklarera, sista dagen i morgon. Ha en härlig dag i solen!




Bjuder på en härlig sommarbild från Rastas första sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0