24e maj

2012-05-24 @ 10:35:32
Idag gör jag sista arbetspasset av en 6 dagar lång arbetsvecka. Avslutar med ett 24 timmarspass. Så i morgon slutar jag klockan 12 och sedan ska även jag få njuta utav solen. Sedan är jag ledig ett par dagar. Det har varit otroligt kul att jobba igen, men sex dagar i rad fyllda utav inte bara jobb kan bli mycket. Jag har varit väldigt trött de senaste dagarna och tycker inte att jag ordentligt har kunnat gjort mitt jobb. Idag vaknade jag väldigt utvilad så jag ser fram emot dagen!

Med tanke på att hela dagarna går så har jag inte haft mycket till övers för bloggen och så lär det bli då och då. Jag jobbar massor i omgångar och mindre ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0