28e maj

2012-05-28 @ 17:41:19
Jag är sjukt sugen på jordgubbar! Jag åt mina första förra veckan, de smakade inte riktigt så bra som de ska än. Men för mig är jordgubbar sommar. Jag har nog en annorlunda bild av sommar eftersom jag alltid spenderar dem med att jobba. Ofta så mycket som bara går. Så jag antar att det gör att vissa saker, som en skål med skivade jordgubbar, gräddmjölk och socker, innebär sommar för mig. Årets första rabarberpaj gjord på färska rabarber, en hel dag ute med hundarna i solen eller ett kvällsdopp i sjön med killen.

Man lär sig att uppskatta de där små sakerna i livet och för mig är de underbara ♥


Jag är en stor gottegris! Men jag har heller aldrig brytt mig om vad jag stoppar i munnen, bara jag tycker om det. Jag skulle aldrig kunna avstå från allt det goda i livet och endast belöna mig själv vissa darar. Livet är en belöning i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0