Underbara sol

2012-05-01 @ 20:16:18
Det har verkligen vart en underbar dag! Jag har vart hos familjen och käkat grillat, mums! Vi har spelat kubb och suttit i solen. Hela dagen har jag spenderat ute och både jag och hundarna har njutit av det vackra vädret. De ligger utslagna på soffan här hemma nu, inte konstigt som de har busat. Det ska bli lika fint i morgon, så jag ska spendera all tid jag kan på familjens tomt. Skönt att de är nära dit när jag bor i lägenhet! Vi ska även till veterinären med Mirella i morgon, det är dags för vaccination för den lille tjejen! Jag beställde även med en besiktning och en koll på navelbrocket.

Viktigt att se så att allt är som det ska! Vi ska troligtvis få reda på om hon är tillräckligt stor för att bära valpar. Ska även bli spännande att se vad hon väger!



Älskade hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0