As the day go by

2013-04-11 @ 21:11:11
Denna dag har verkligen bara flugit fram! Nu har jag i alla fall tränat. Det blev ett kvällspass idag och jag har tränat mycket rumpa och ben. Jag försöker som sagt variera träningen så att jag kan bygga muskler/ bli mer tränad i hela kroppen. Skulle se kul ut om jag hade tex magrutor och otränade armar och ben, eller armmuskler och bullmage.
 
Jag har alltid haft en helheltssyn på min kropp, jag har aldrig varit besviken med bara en del eller nöjd med bara en del. Den ser pra ut i helhet och det är i helhet jag vill bli tränad.
 
Spännande nog (NOT) har jag anmält mig till vårruset i Karlstad. Jag har noll kondition så jag lär få löpa/jogga varje dag om jag ska orka. Ska i alla fall göra mitt bästa på att träna till det, så får vi se hur det går när jag väl står där!
 
Nu ska det bli en dusch, sen en promenad med vovvarrna. Efter det ska jag slappa i soffan med sambon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0